Dan före Nyårsafton!

Även kallad dan före doppare dan av en jag känner -_-", om den nu har ett riktigt namn vet jag faktist inte så jag går helt enkelt vidare och berättar lite om vad jag gjort idag. Idag så vaknade jag sent, gick up och tog ett snabbt bad(har inget att hänga dusch slangen på så jag badar ist) tog på mig kläder och gjorde min vanliga frisyr. Innan jag o min far drog till jobbet så blev det en tur förbi bolaget, 4st kung och en fake skumpa blev det. Ja jag vet inte särsligt mycket men tänkte ta det lite lugnare detta nyåret, och inte ligga i diket vid tolvslaget. Gjorde jag inte direkt förra året heller, men endå eller hur var det, börjar tänka nu på vad jag igentligen gjorde förra nyår. Men mitt minne och min tidsuppfattning är ju lite sådär, "hej vilken dag är det idag" ungefär.

Men nu kom jag på, förra året så skulle jag och Anton på nån fest som verkade skit kul, men när vi kom dit så fick vi inte komma in, våran kompis hade svurit på sin grav att vi skulle få komma in men så blev det inte. Sura som vi var så började vi gå hemmåt mot Anton, och jag tror att det var på vägen som vi träffade på Anna och Kaisa. Två tjejer vi hade träffat tidigare på en fest hemma hos Antons farsa. Var trevligt, kommer inte ihåg så mkt mera, var ganska dragen och sen framåt tolvslaget så gick vi runt på torget i Lidköping och hälsa på alla man känner. Som man gjorde förra året och året därpå, ganska tråkigt tycker jag men i alla fall hände inte så mkt mera den kvällen, vid tolvslaget fick jag en kyss av Anna sen så gick jag anton o kaisa hem till Anton. Resten är för tråkigt för att äns skriva om, så jag gör inte det.

Ja förra nyår var ingen höjdare, men detta nyår så har jag planerat! Mina kusiner ska komma hem till mig, där ska vi dricka o röka lite cigarr sen vid 20:00 så går bussen in till centrum o där går vi av redo för party! Eller ja, nått sånt man vet ju aldrig med planeringar, dem kan gå hemskt fel som förra året tex.

Ja nu efter en 100 rader så kan jag fortsätta att berätta om min dag hitils, ja efter vi varit på bolaget så åkte vi till centrum, farsan släppte av mig på Feel Good. Så tränade jag bröst o biceps, sprang lite och sen innan jag drog så solade jag i 10 min. Nu sitter jag på jobbet o skriver, kommer ha skit tråkigt hela dagen, inga som hyr bilar just nu så kom gärna hit o umgå med mig ;(.

Vad ska ni själva göra på nyår? Vore kul o läsa lite, bye på er :)!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kära nån.. Ja det nyår var ingen höjdare precis..Dock är nyår överskattat.

2008-12-30 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0