Ny blogg, hade en blogg nyss som jag endast haft i ungefär 2 dar, men börjar om igen.

Som sagt, välkommen till min blogg i vilken jag kommer skriva en del om mig själv och saker som jag hoppas är intressant för killar i dem flesta åldrar. Saker som tex vad man ska ha på sig, vilken frisyr man ska ha, hur man ska gå till väga för att få en bra frisyr och vad man ska andvända för att få en bra frisyr. Samt även lite om mitt eget liv. Syftet med den här bloggen är att ge tips till människor som behöver det, saker som jag har lärt mig och som andra kan dra nytt av. Det jag kommer börja med först är att recensera lite olika hårprodukter så som wax, hårgelé osv. Ciao så länge. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0