Lördag, imorgon Söndag o Teneriffa, woho!

Hallo damer o herrar, hoes and broes bitches and witches!
Idag har varit en bra dag, kan spola tillbaka till torsdags först o främst:

Torsdag, hade varit på wizardkurs i Stockholm till kl 2 nånting, sen så när jag kom till Västerås så ringde micke min chef/farbror o sa "du Jörgen är sjuk så du kanske måste hoppa in för han, a till Teneriffa", jag tänkte typ "aa visst" det händer säkert. Brydde mig inte så mkt om det mera, det blir fredag och Micke ringer igen och säger "hämtade ut din biljätt nu", jag: WOHOOOOO".

Så ja idag är det lördag och jag min far och Micke har varit o handlat kläder då micke inte tyckte att jag såg proper ut, så blev att inhandla 1 turkos och en orange piké, 2st farfartröjor i färgerna blå och blåvit med krage, ett par svarta chinos och ett par björnborg sneakers som jag inte gillade massor. Micke pröjsade kalaset, vilket var nice. Så nu är jag gearad(lul) för Teneriffa! :)

Kommer hem nästa söndag så peace på er sötnosar!

Ajustia, updaterar om en stund med bilder på nått av kläderna jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0