Wizard kurs i Stockholm.

Ja, har ju inte skrivigt på ett tag, har bla. tappat lusten sen så åkte jag på värdens förkylning eller influensa lr liknande. Låg i jättehög feber i flera dagar, sov bla. i ett helt dygn utan att vakna osv, var inte kul. Men nu så är hag hyffsat frisk, bara luftrören som fortfarande är rassliga med klihosta osv.

Wizardkurs, i går så åkte jag och Charlie min jobbarkompis iväg till Stockholm för att ha Wizardkurs, Wizard är då namnet på datorprogramet som vi andvänder till i princip allt på Avis. Så det är en fördel att kunna det med :P, men svårt som tusan är det då det är så komplicerat. Så därför vi åkte på kurs, men efter som att jag har maxxat wizard i nån månad nu så kan jag det mesta. Men iaf igår så gick kursledaren igenom massa random stuff som jag inte brydde mig så mkt om, bara massa historia om Avis osv, en hel dag, gäsp. Idag så var det då andra dagen och vi började med Wizard, han gick igenom massor om Wizard och sen så fick vi göra ett fett häfte med övningar, jag o charlie blev färdiga före dem andra så vi fick åka hem innan.

Imorgon är sista dagen på kursen, men hitils så har det varit lite halvtråkigt, dock kul att träffa andra yngre personer som jobbar innom Avis. Men ska bli kul att få slut på kursen imorn så jag kan börja jobba igen.

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0